Wednesday, May 27, 2009

manowar hail to europe 86


hail....
my favourite band true metal...Add Image
manowar pun aku start layan masa sekolah rendah jugak...
mula2 dengar album "fighting the world"...
perghhh...mmg best giler...
abang aku pinjam dengan seorang member dia budak india...
budak india layan metal? hehehe betul2 "black metal" ni hehehe...
aku pun macam tak percaya, tapi mmg budak india ni
suka dengar lagu2 metal, bapak dia doktor, duit berlambak, boleh la beli hehehe
kat umah dia mcm2 kaset band2 metal yang tak pernah aku tengok pun ada...
dia ni la jugak ajar aku layan band kreator, king diamond dan banyak lagi....
yang abang aku pulak ari2 bawak balik kaset pinjam dengan budak india ni...
kredit to budak india ni...
**baju manowar ni aku dapat dari member aku yg duk kat U.S**

No comments:

Post a Comment