Tuesday, May 26, 2009

adidas kirin



salam semua...
saje je nak kongsi dengan korang baju adidas kirin aku ni....
mmg aku kumpul & buat koleksi baju adidas kirin ni sejak

tahun 2003 sampai la sekarang....

mmg hobi aku suka menyelam kat kedai2 bundle...

tak kira la kat negeri2 mana pun aku pergi...

kalo ternampak kedai bundle mesti aku masuk belek2...

buat permulaan aku up dulu sedikit gambar...

kalo ada2 sesapa yang berminat boleh la buat tawaran yg menarik perhatian aku hehehehe

gambar baju band pun aku kumpul gak...

antara band2 yang aku paling minat Manowar, Iron Maiden & Helloween...

2 comments:

  1. gile banyak doh...paling mahal ko beli bape kirin nie

    ReplyDelete
  2. aku pon kumpul.. tapi nak jual dah.. kalo ader org nak beli, ko leh suruh contact aku... aku ader dekat 200 helai.. ader dalam 180 design kot...

    ReplyDelete